Personalerekruttering

Vi har 10 års erfaring med rekruttering af personale til event & oplevelsesbranchen.

 

Vores database består af mere end 500 dygtige og engagerede unge mennesker, primært studerende fra København, der alle har været tilknyttet vores netværk og deltaget i vores events i en årrække.

 

Hos EventBusiness har vi en udpræget tillidsbaseret personalekultur, hvor vi ved gensidig respekt og omtanke for hinanden, tror på at vi kan skabe de bedste resultater og mest vellykkede events.

 

Vi har personer med en bred vifte af kompetencer tilknyttet og kan ud fra de behov jeres virksomhed måtte have, skræddersy det helt rigtige team af event-medarbejdere til jeres næste arrangement.

 

Eventbusiness har bl.a. stået for rekrutteringen af 150 projektansatte medarbejdere til Juleshow siden 2005.

 

Send os en mail eller ring og få en uforpligtende snak omkring sammensætningen af personale til jeres næste firmafest eller personalearrangement. Vi tilbyder vores kompetencer både til private og virksomheder.

 

 

Kompetencer og fagområder:

 

  • Projektledere (stor erfaring med projektledelse indenfor event og oplevelsesindustrien)
  • Selskabs-afviklere/Inspektører
  • Køkkenchefer
  • Kokke
  • A la carte tjenere
  • Selskabstjenere
  • Bartendere
  • Baristaer
  • Garderobe-personale
  • Akkrediteringsopgaver
  • Afryddere
  • Eventpersonale til diverse opgaver

 

 

Kontakt EventBusiness for yderligere oplysninger.



     

     

     

    EventBusiness ApS | Pustervig 4, 3. sal 1126 Kbh. K. | Tlf. 28 40 31 07 | info@eventbusiness.dk